● Gelişen ve güncel teknolojileri kullanarak müşteri odaklı yaklaşımla kaliteli ürünler üretmek, müşteri talep ve beklentilerini gerçekleştirmek ve satış sonrası hizmet vererek müşteri memnuniyetini sürekli kılmak.
● Müşterilerimizin karşılaşmış olduğu sorunları kendi sorunumuz bilerek en hızlı çözümleri üretmek ve müşterilerimizle paylaşmak.
●Tüm faaliyetleri bir proses statüsünde değerlendirmek, planlamak, uygulamak, performanslarını takip ve kontrol etmek, kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmek ve geliştirmek.
●Kalite yönetim sistemimizin ISO 9001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
●Tedarikçilerimiz, taşeronlarımız ve tüm çalışanlarımızla işbirliği içinde, karşılıklı yararlar doğrultusunda çalışmalarımızı sürdürmek.
●Kalite Politikamızın, Farben içinde ve dışında iletilmesini ve anlaşılmasını sağlamak.
●Kalite Politikasının uygunluğunu yıl içinde gözden geçirmek.
ONAYLAYAN
YÖNETİM KURULU
13.12.2013